Известие

Collapse
No announcement yet.

не иска да пали на бензин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    така колата с 1.3 мотор,но и днес не можах да видя дали има искра на свещите на бензин но едното реле по външното при въртене исцъква и отпуска ,между другото взех други 2 релета от тези дето са до бушоните за фаровте за проба но и стях същата работа,вътрешното реле за бензиновата помпа като го махна не се чува помпата да работи, иска си време но днес нямах поне на газ работи количката засега де.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от bocko Покажи съобщение
      Аз не знам какво сте се захванали за тия диоди.Той тоя диод там не може да изгори споко,а ако изгори това нищо не променя по работата на релето.Ако даде пробив е друго нещо все едно да окъсиш кабелите на релето.
      А как гори диод при нормална експлоатация.Ами просто не гори.Не ми казвайте сега,че е дал пробив да ве да.И по схемите Ванка какъв е диода 1N40......

      п.п Загадка:защо е сложен там тоя диод и каква му е ролята
      Тия диоди шунтират тока на самоундукция, който макар и неголям достига до 150-200 волта напрежение. Тоя диод не позволява на схемата в компа да се самовъзбуди и изгори крайният транзистор. При много от компавете липсата на тоя диод води до самовъзбуждане и релето започва да бръмчи. Това води до прекъсване на плюса към споменатите уреди и влияе най-вече на запалването.
      Ето за това не става да извадиш релетата за фаровете и да ги боднеш на мястото на главните.
      При някои схеми с цел дуракоустойчивост, тоест някой идиот да не набута неподходящи релета, има цяла отделна платка с диоди, които шунтират клеми 85 и 86. Там спокойно слагаш релета за 1.20 лв, вместо за 12 лева.
      Въпросът е дискутиран на широко преди години.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        та на въпроса може ли с кабел както каза по горе да захраня 87 и 36 ли беше само да пробвам преди да купувам

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mitaka721 Покажи съобщение
          та на въпроса може ли с кабел както каза по горе да захраня 87 и 36 ли беше само да пробвам преди да купувам
          Аз и сега си ги имам в колата кабелите за тая операция. Взимаш две парчета кабел около 10-20 см и три мъжки кабелни обувки. Двата кабела ги слагаш в едната обувка, а другите им краища по още една. Идеята е да напъхаш тая обувка с двата кабела в клема 30, а другите краища в двете 87.
          правиш естествено два такива комплекта.
          Внимавай, че сложиш ли ги, всичко става под напрежение. Слагаш ги и бегом вътре да палиш. Иначе и без контакт всичко остава включено!!!!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            ---
            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 02:03.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
              Не пише какьв в диода. Всеки полупроводник може да "издуха" ако се ползва достатьчно дьлго. Обикновено диодите дават утечка(окьсяват) като дефектират, рядко прекьсват. Защо са там Иво написа. А защо аз сьм се захванал с тях - защото се явяват една от разликите в системите които обсьждаме. Лекичко има значение дали може, или не, да се ползва обикновено реле там. Сьмнението ми за наличието на диоди се основава на фактьт, че в схемата са свьрзани обратно. Което подсилва сьмнението ми, че тия схеми са чертани от някой стажант.
              п.п. Прочитайки че пьрвото реле изцьква не мога да не попитам - а да ви свети едно жьлто ключе на таблото?
              До колкото съм се ровил по инжекциони, не мога да се сетя за нито един, който да няма шунтове за бобините на релетата. Или ще са диоди или съпротивления, но ги има. Има още един вид схема, където диодите са свързани последователно в права посока, но тя нещо на мен лично не ми харесва.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                то си светва но после загасва въртя само на загасено ключе

                Comment


                • #23
                  ---
                  Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 02:09.
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • #24
                    При мен релетата са взаимозаменяеми,даже в момента съм с реле извадено на слука от бушонното табло,където почти всички релета са с еднаква номерация,това включва и релетата в коша.

                    Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                    Comment


                    • #25
                      ---
                      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 02:09.
                      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                      Comment


                      • #26
                        някой знае ли какво трябва да е напрежението на дюзите при работещ двигател.

                        Comment


                        • #27
                          ---
                          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 02:08.
                          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                          Comment


                          • #28
                            ок ще пробвам

                            Comment


                            • #29
                              Пак виж, дали няма реле, което да прекъсва помпата!
                              Почни от по-простото.
                              Виж дали идва бензин от помпата и ако идва, махни симулатора.
                              Плюса към дюзите и бобините, помпата и прочие е малко трудно да премериш, защото както Ванката каза, там има плюс само за няколко секунди, ако не запали мотора или не се развърта.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                като шунтирам релето на бензина не идва бензин по входящия маркуч ,преди писах че има бензин като махнах маркуча и изтече под налягане бензин и затова си помислих че тази система е на ред и се хванах за релетата, явно проблема е в помпата,иначе гориво има в резервоара,иначе като дам на контакт помпата сработва и спира като си качи налягане,възможно е и някакво запушване трябва да се отваря няма как.

                                Comment

                                Working...
                                X